tiistai 8. elokuuta 2017

Kawan lempipokemonit: Sija 7


BRELOOM

"Breloom closes in on its foe with light and sprightly footwork, then throws punches with its stretchy arms. This Pokémon's fighting technique puts boxers to shame." -Omega Ruby Pokedex

"It scatters spores from holes in the cap on its head. It loves warm and humid climates. It feeds on trees and plants in fields and forests." -Emerald Pokedex

Katsopas vaan - taas eräänlainen liskopokemon! Tai no, Breloom nyt ehkä näyttää enemmän joltain sienen ja kengurun yhdistelmältä, mutta mulle se on dinosaurus. Breloom on sellainen Pokemon, josta olen aina tykännyt tosi paljon, mutta harvoin puhun. Tai jotenkin mun rakkauteni Breloomia kohtaan tulee tosi harvoin esiin, vaikka fanitankin sitä suuresti. Breloom oli yksi mun suosikkipokemonejani jo ihan lapsena, eikä mun rakkauteni ole laskenut sitä kohtaan yhtään. Päinvastoin, uskon että se on noussut vuosien varrella. Varsinkin nyt kun otin sen vihdoin tiimiini Alpha Sapphiressa. Breloom on osoittautunut upeaksi ja voimakkaaksi tiimiläiseksi. Rakastan mm. sen Poison Heal-abilitya ihan hirveästi!

Jonkun mielestä Breloomin idea saattaa olla ihan älytön, mutta mä tykkään siitä. Sieneltä näyttävä dinosauruskummajainen, joka pärjää taistelussa terävien kynsiensä ja vahvojen jalkojensa ansiosta. Kuulostaa mahtavalta mun korvissani. :D Lisäksi Breloomin design lämmittää mun mieltä suuresti. Sen väritys on vaan jotenkin tosi kohdallaan, ja sen sienihattu ja pitkä upea häntä näyttävät tosi kivoilta. Tykkään myös kovasti Shroomishksesta (en vieläkään tiedä miten tuo pitäisi taivuttaa) - varsinkin sen söpöistä pilkuista ja hauskasta mutrunaamasta. :D Shroomishksesta on myös vaikea nähdä, että siitä kehittyisi joku voimakas tappeludinosaurus, mutta silti se sopii Breloomin muodoksi ihan täydellisesti. Hauskaa että sen pienet töppöjalat ja kädetön keho saavat tuollaiset mahtavat punaiset kynnet - varsinkin kun se pystyy Breloomina venyttämään käsiään iskiessään.

Mulla on jostain syystä vaikeaa keksiä näistä kahdesta muuta sanottavaa. Shroomish on söpö ja hauska, Breloom on upea ja voimakas. Molempien design miellyttää silmääni, ja tykkään Breloomin Grass/Fighting-tyypityksestä todella paljon. Mitäpä siihen kai enää lisäämään. Näiden ominaisuuksien ansiosta Breloom on päässyt lempipokemonlistalleni jo vuosia sitten, ja tulee pysymään siinä varmaan vielä vuosia eteenpäin. Breloom on mulle Hoennin maskotti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti