torstai 24. syyskuuta 2015

Pokemon Y: Kaloksen pukeutumisstandardit

Voitettuani Laverre Cityn keijusalin, ystäväni suuntasivat kaupungin laidalla olevaan Pokeball Factoryyn. Minä menin tietysti perässä. Katsoin juuri äsken Animen jakson, jossa kyseinen tehdas esiintyi. Pakko myöntää että se oli mielenkiintoinen paikka. Tosi hauska idea muutenkin, että jossain on tehdas Pokepalloille. Tykkäsin paikasta pelissäkin tosi paljon. Se oli selkeä ja hyvinsuunniteltu, eikä mikään (liian) ärsyttävä liukuhihnasokkkelo kuten aluksi pelkäsin. :D

Team Flare oli vallannut tehtaan, joten aloin tietty ottelemaan Gruntteja vastaan ajaakseni heidät tiehensä. Lopulta pääsin pelastamaan paikan johtajan joltain (aika rumilta anteeksi vain :D) Team Flaren jäseniltä. Calem auttoi mua tässä vaiheessa ottelemaan heitä vastaan tuplaottelulla. Tykkään muuten tosi paljon siitä, kuinka paljon tässä pelissä on Double Battleja. Musta tunuu että niitä on aina ollut Pokemoneissa ihan liian vähän, varsinkin kun tykkään niistä vielä tosi paljon. Mutta Y:ssä niitä on tullut mukavasti vastaan tavallista enemmän - tai ainakin musta tuntuu siltä. Kiitokseksi pelastamisestaan, tehtaan johtaja antoi mulle Master Ballin! Vauuu! :D Tästä paikasta tuli aika paljon Silph Company mieleen.


http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/r15_zpsw7nb10hs.png

Häädettyäni Team Flaren matkoihinsa, jatkoin matkaani Laverresta todella nätille Routelle! Siellä oli paljon kauniita lampia, poluilla oli lehtiä, ja muutenkin siellä oli vain tosi kiva tunnelma. Lisäksi satoi vähän vettä, mikä oli mun mielestä jotenkin kotoisaa. Tykkään jos pelin säissä on vaihtelua. :3 Syöksyin lehtien sekaan pusikkoon heti pyydystämään tiimini viimeistä Pokemonia: Klefkiä! Olen yksi sellaisista kummallisuuksista joka pitää monista esine-pokemoneista. Klefki on musta tosi suloinen, joten halusin sen ehdottomasti tiimiini. Lisäksi mun oli tietenkin pakko päästä kokeilemaan uutta Fairy-tyyppiä. ;)

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/PK20_Klefki_zpsdq7wyobh.png

Jatkoin Routea eteenpäin koulutellen samalla Klefkiä. Miten musta tuntuu että tässä pelissä villien Pokemonien levelit ovat vähän tavallista korkeammalla? Vai kuvittelenko minä? Ehkä ne ovat korkeammalla vain siksi, että kouluttajien ja salijohtajienkin Pokemonien tasot ovat korkeammat Pokemon Y:ssä? En tiedä, mutta Klefki nousi samalla tasolle muiden kanssa todella nopeasti ja kätevästi, koska se ei loppujen lopuksi ollut leveleissä edes ihan hirveästi jäljessä. Routen varrella oli vanhoja talonraunioita joiden alle pääsi. Siellä sijaitsi Lost Hotel-niminen paikka, joka oli ilmeisesti joku Kaloksen punkkarien oleskelumesta. :D Harmi kyllä, en taaskaan ollut tarpeeksi muodikas päästäkseni hotellissa pitkälle. Kylläpä Kaloksessa on korkeat pukeutumisstandardit. Harmi, koska pukisin mielelläni hahmolleni hienommat vaatteet, mutta kun sellaisia ei löydy tai sitten mua ei vaan päästetä kauppoihin koska olen liian ruma! Aika julmaa. xD

Jatkoin sitten matkaani Routea pitkin, kunnes se haarautui kahdeksi. Suuntasin toiselle Routelle numero 16, joka johti takaisin Lumiose Cityyn. Halusin käydä sen läpi, ennen kuin astuin seuraavaan uuteen kaupunkiin. Route 16 oli samanlaista kaunista seutua, tosin siellä kasvoi vielä lisäksi hauskaa pitkää heinää jossa piileskeli trainereita. Pensaikossa mua vastaan tuli Pumpkaboo, joka näyttää ihan pirun upealta ainakin yöllä! Sen söpöt pyöreät valot ovat päällä, niin että Pokemon hehkuu kuin oikea kurpitsakynttilä. Se näytti tosi kivalta! :3 Löydettyäni takaisin Lumioseen, päätin käväistä värjäämässä hiukseni. Hahmoni on ollut blondi koko pelin ajan, mutta oikeasti mulla on punertavat hiukset, jollaisiksi minä ne sitten värjäsinkin. Ehkä mä näytän teille kuvan hahmostani jossain vaiheessa, jotta pääsette itsekin kauhistelemaan mun vaatetyyliäni. :D

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/dendemille2_zpssw3gcxrd.png

Epämuodikkaan matkani jälkeen palasin takaisin edelliselle Routelle 15, josta mä suuntasin Dendemille Towniin. Se oli oikein nätti paikka! :) Siellä satoi vähän lunta ja maassa oli hallaa. Lisäksi tykkäsin siitä, kuinka pelihahmoni suusta tuli aidosti huurua aina välillä. Kiva yksityiskohta! Tapasin Dendemille Townissa jälleen professori Sycamoren, joka selitti mulle jotain Yveltalista. Pääsenköhän mä pian tapaamaan sen hmmm? :3 Lopettelin pelaamisen tähän -seuraavaksi suuntaan Trevorin kanssa Frost Cavernille. Nyt muuten kun tiimini on täynnä, teen taas seuraavaksi sellaisen postauksen jossa kerrotaan vähän tarkemmin mun Pokemoneistani.

12 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :)
      Tosi hieno tiimi sulla! Olen kohdannut pari Sky Battlea, joissa olen otellut Charizardilla. Hordeja on tullut vastaan muutamia. Mun oli tarkoitus mainita niistä postauksissa, mutta olen unohtanut ne kokonaan. Hups. :D

      Tarkistin asian ja oletkin oikeassa noista punkkareista! Mitäköhän mä oikein ajattelin kun ymmärsin että mun pitäisi olla pukeutunut oikein päästäkseni sinne hotelliin. Noissa rullaluistimissa on kuitenkin paljon enemmän järkeä. Taisin olla vähän unessa kun pelasin. xD

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. No ei se nyt välttämättä väärin ole, koska mä joka tapauksessa puhuin paljon pukeutumisesta. :) Sitä paitsi siellä Lumiosen vaatekaupassa on edelleen korkeat pukeutumisstandardit, ja mainitsinhan mä senkin tässä postauksessa. Mutta tavallaan joo, olet oikeassa. :D

      Poista
    4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    5. On. Normaalisti ne ovat sellaiset vaaleanruskeat, mutta tykkään enemmän punertavista. :)

      Poista
    6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Delabro:hieno tiimi on sulla kyllä, tiedätkö millon uusia postauksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Julkaisin juuri uuden postauksen. Kirjoitan lisää Pokemon Y:stä ihan pian. Ehkä jo tänään illalla. :)

      Poista
  4. Delabro: Laittaisitko lisää Anime-postauksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tee enää postauksia Animen jaksoista, koska mulla ei ole niille tarpeeksi aikaa.

      Poista