keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Pokemon HeartGold: Kiittämätöntä porukkaa!

Tällä kertaa en tehnyt oikein mitään muuta, paitsi rökitin jälleen Rakettiryhmäläisiä. :D En arvannut että heidän seurassaan pyöritään näinkin pitkään. Olin siis astunut sisään Goldenrod Cityn Radio Toweriin, jossa riitti Grunteja. Aloin tässä vaiheessa tajuamaan kuinka alilevelisiä kaikki mun pokemonini olivat, joten päätin kouluttaa niitä myöhemmin oikein kunnolla. Sitä ennen kiipesin kuitenkin ihan tornin huipulle asti, josta mun tuli pelastaa joku sen tornin johtaja tai jotain. En painanut mitenkään tarkasti mieleeni että kuka se oli. Hyvä pelastaja siis tulossa... :D Hän ei kuitenkaan ollutkaan tornissa, vaan piilotettuna syvälle Goldenrod Cityn alapuolella sijaitsevaan tunneliverkostoon, Rakettiryhmän panttivankina!

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/Silver_opening_zpsuowkd7on.png

Lähdin sitten sinne uudelle pelastusretkelle, mutta törmäsin taas ärsyttävään Silveriin, joka tällä kertaa haastoi minut otteluun. Pakko myöntää että hänessä oli tällä kertaa mukavasti vastusta. Ennen Silverin voittaminen on ollut melkoisen helppoa, mutta nyt sentään edes hänen Feraligatrinsa oli aika hankala vastus. Voitin ottelun kuitenkin varsinkin Lanturnin suurella avustuksella, jonka jälkeen Silver alkoi pohtia syvällisesti elämänvalintojaan. :D Hän tuumi että ehkä hänen pokemoninsa olisivat sittenkin vahvempia, jos hän kohtelisi niitä rakastavaisesti niin kuin minä. Kuka oikeasti pitäisi pokemoneja pelkkinä otteluvälineinä, eikä ystävinä? En minä ainakaan! >:3

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/Goldenrod_Radio_Tower_HGSS_zpsgocugvyf.pngOteltuani joka ikisen Rakettiryhmäläisen kanssa ensin Mahogany Townissa, sitten Radio Towerissa, ja nyt vielä syvällä Goldenrod Cityn alla tunneleissa, sain vihdoinkin pelastettua sen siepatun herran jota etsiskelin. Ja millä hän palkitseekaan minut tästä kovasta työstä? Ei millään! Hän vain antoi mulle jonkun kortin jolla pääsen Radio Towerin huipulle, sen sijaan että olisi palkinnut mut ruhtinaalisesti henkensä pelastamisesta. :D Luulisi että olisin saanut vähän enemmän kuin pelkän kiitoksen, mutta ei kai sillä ole niin väliä. Edes ystävälliset kakkukahvit olisivat riittääneet oikein hyvin, mutta samapa se. Olen varsin vaatimaton ihminen, joten eipä tuo nyt haittaakaan. :D Meneekö nämä jutut taas vähän ohi aiheesta? Kyllä. Vastaus on ehdoton kyllä. Siispä takaisin raiteille ja heti:

Suuntasin takaisin Radio Toweriin, jonka huipulla riitti erilaisia Rakettiryhmäläisiä jotka olivat mulle jostain syystä todella vihaisia. Olin kai tavannut heidän kaikki joskus ennenkin Ryhmän päämajassa ja kauan sitten Slowpoke-kaivossakin, mutta enhän minä nyt enää sellaista muista. Katkeraa porukkaa koko ryhmä täynnä. :D Heissä oli myös mukavasti vähän vastusta, mutta loppujen lopuksi voitin heidät ja ajoin Rakettiryhmän vihdoinkin tiehensä. Toivotaan ettei heitä enää näy. Multa on mennyt tämän pelin juoni vähän ohi, joten en ole varma missä mennään. xD Ehkä mun pitäisi kiinnittää siihen jatkossa vähän enemmän huomiota... Heheh. :D

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/Johto_Route_44_HGSS_zps8wzpluhi.png

Pelastettuani Goldenrod Cityn ja samalla ilmeisesti koko Johton (josta sain palkinnoksi taas vain muutaman kiitoksen), jatkoin vihdoin matkaani kohti seuraavaa ja viimeistä salia. Kylläpä tämä peli on mennyt nopeasti eteenpäin! Taitaa käydä niin että läpäisen HeartGoldin ennen White kakkosta, vaikka aloitin jälkimmäisen varmaan ainakin vuoden aiemmin. Minä vaan pidän HG:sta paljon enemmän. :3 No mutta, palasin Mahogany Towniin, josta jatkoin matkaani seuraavalle Routelle numero 44. Ottelin siellä kaikkien trainereiden kanssa, jolloin muistin taas kuinka alhaisia mun pokemonieni levelit ovat. Siispä jäin sille Routelle kehittelemään pokemonejani, kunnes lopulta kaikki niistä olivat vähintään tasolla 35. Olen aika varma että sen Routen Weepinbellit ja Poliwagit kuolivat sukupuuttoon, sen verran paljon niiden kanssa sai otella. :D Ensi kerralla jatkan matkaani sitten pelin ensimmäiseen kunnolliseen luolaan, joka ei houkuta tällaista luolia vihaavaa pelaaja yhtikäs yhtään...

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tullut vähän ongelmia noiden alhaisten levelien kanssa, mutta kyllä mä niiden kanssa pärjään. Inhoan pysähtyä kouluttamaan pokemonejani johonkin Routelle. Se on tylsää ja hidasta, mutta siitä olisi niin paljon apua. :S

      Poista