keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Eeveelutionit: Sija 5

05. GLACEON

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Glaceon_zps981d41a1.png

"It causes small ice crystals to form by lowering the temperature of the surrounding atmosphere."

Musta tuntuu kuin mä olisin höpissyt Glaceonista täällä blogissa jo monta kertaa. :D Ainakin se oli Top 10 Jääpokemonieni listalla numero kymmenentenä, joten olen sanonut siitä jo ympäripyöreästi mielipiteeni aiemmin. Eipä multa siis kauheasti löydy sen enempää sanottavaa tästä tyypistä. Glaceon on ihan kiva, ja se on siis ollut mulla tiimissä Pokemon Platinumissa. Glaceon oli ensimmäinen Eeveelution jota pidin kunnolla mukana tiimissä, joten sillä on oma pieni roolinsa mun elämässä. :D Ihan söpökin se on, vaikka Glaceonin design on mielestäni myös hieman tylsä.

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glaceon on kyllä ihan kiva. Mutta Pikachu on vielä kivempi! :D En olisi tajunnut tuon olevan kopio jos et olisi sanonut. ^w^

      Poista
  2. Glaceon on varmaan mun suosikkini kaikista Eeveelutioneista. Se on vaan jotenkin tosi kiva, ja se oli munkin ensimmäinen Eeveelution jota käytin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glaceon on kyllä ihan hieno otus. Kiva että se oli sinunkin ensimmäinen Eeveelutionisi. :)

      Poista
  3. Glaceon minun lemppari Eeveelutioneista, mutta se on myös minun lemppari kaikista pokeista. Käytin Glaceonia Pokemon X:ssä ja oli iso hyöty voitti kaikki lohikäärmeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glaceonista tunnutaan pitävän paljon, mikä on oikein kiva juttu. :D Haluaisin hankkia Pokemon Y:ssä tai X:ssä Sylveonin. Silläkin voisi listiä helposti lohikäärmeitä. :D

      Poista