tiistai 27. tammikuuta 2015

Eeveelutionit: Sija 8

Teki hirveästi mieli keksiä joku hyvä syy kirjoitella blogia taas vähän aktiivisemmin, joten ajattelin jälleen kerran innostaa itseäni kirjoittamaan tällaisella Top 10-listalla. Tosin tällä kertaa listaan tulee ainoastaan kahdeksan pokemonia, jotka ovat Eeveelutioneita! :) Jep, aion tehdä kahdeksan postausta tämänhetkisistä olemassaolevista Eeveelutioneista, ja laittaa ne suosikkijärjestykseen huonoimmasta parhaaseen.

Olen aina pitänyt tosi paljon Eeveestä ja sen muodoista, joten ajattelin tällaisen listan olevan hauska aihe kirjoittaa jotain. Muistakaa jälleen kerran, että tämä on ainoastaan nykyinen mielipiteeni, joka voi siksi vaihdella jatkossa suuresti. Mutta eiköhän aloiteta:

08. LEAFEON

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Top%2010/250px-470Leafeon_zps695dbb60.png

 "With cells similar to those of plants, it performs photosynthesis inside its body and creates pure air."

Mä en ole oikeastaan ikinä pitänyt Leafeonista. Jostain syystä se on ainoa Eeveelution josta mä en pidä yhtään. Kaikki muut ovat ihan kivoja, mutta jostain syystä tämä on jotenkin plääh... Leafeonilla on vähän tylsä design ja sen Spritetkin ovat jotenkin rumia. Mä muistan että Leafeon ja Glaceon - eli 4. sukupolven Eeveelutionit - olivat mielestäni pitkään kaikkein rumimmat, mutta olen pikkuhiljaa tykästynyt Glaceoniin. Leafeon on kuitenkin edelleen Eeveelution-listan pohjalla.

En oikeastaan keksi kauheasti mitään muuta sanottavaa tästä. Leafeon on vaan jäänyt tosi tylsäksi mun silmissäni. Ehkä mun pitäisi joskus ottaa sen väkisin tiimiin, jotta tykästyisin siihen vähän enemmän. Mutta en kyllä usko että niin tulee tapahtumaan...

3 kommenttia:

  1. Hassua nimittäin Leafeon on ehkä mun suosikki Eeveelution. :D Mutta ymmärrän kyllä jos et tykkää siitä. Mä pidän vähiten varmaan Jolteonista. Se on jotenkin outo ja liian piikikäs. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä sitten että joku pitää siitä, kun minä en kerran välitä. :D Jolteon on minunkin mielestä vähän tylsähkö, ja se onkin aika matalalla tässä listassa.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista