torstai 7. elokuuta 2014

Pokemon White 2: Talvi on täällä!


http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Walkthrough/180px-Marius_Spheal_zps047bbc44.png

Vihdoinkin! Woohoo! :D Vihdoin ja viimein sain kuin sainkin pyydystettyä Sphealin tiimiini! Oikeasti, mä olen halunnut tätä hyljettä tiimiini jo niin kauan! Ette voi kuvitellakaan miten kivaa se oli viimein saada. Ei se kyllä ehtinyt kauan olla Spheal, kun se jo kehittyi Sealeoksi. :D Mutta mikäs siinä. Sain sen kuitenkin!

Olin siis viimeksi Undella Townissa, josta sain nyt vihdoin pyydystettyä hylkeeni. Nimesin Sphealin Tokoksi, koska Sphealin naama on muistuttanut mua aina eräästä Digimonista, Tokomonista. :P Kyllä mä Digimoneista sen verran tiedän, varsinkin kun pienenä Tokomon oli mun suosikkini kaikista Digimoneista! Lisäksi sana toko tarkoittaa japaniksi viimeistä, ja Sphealhan oli tattadadaa... tiimini viimeinen pokemon! :3

Jos tällä ei ole Sphealin naama niin millä sitten?
Kaikki siis täsmää. Tällä pelikerralla en sitten Sphealin pyydystämisen lisäksi tehnyt mitään muuta, kun nostellut tiimini tasoa korkeammalle. Päätin nostaa kaikki pokemonini 40-levelisiksi. Ja tällä hetkellä ne ovat jotain 38-tasoisia kaikki. Ei siinä siis kauan kestä. Paitsi ehkä Tokon kohdalla, joka on vasta joku 33-levelinen.

Tämä nyt vaan oli tällainen pieni päivitys, mutta ensi kerralla liikun varmaan pelissä eteenpäin. :)

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Spheal on ihana! :3 Välillä tulee sellaisia hetkiä, että tekee mieli vaan saada kaikki pokemonit samalle tasolle.

      Poista