lauantai 9. elokuuta 2014

Pokemon HeartGold: Kohti seuraavaa salia!

Jätin Unownien rauniot taakseni, ja jatkoin matkaani Route 32 pitkin eteenpäin. Siellä nyt ei tapahtunut mitää ihmeellistä - kunhan hoitelin muutaman kalastajan, ja sain siinä sivussa vielä Old Rodinkin jostain. Pakko myöntää etten juuri nyt tasan muista, että keneltä mä sen itse asiassa sain. :D Mutta väliäkö sillä. Pääsin kuitenkin kalastelemaan Magikarpeja, minkä jätin kyllä tekemättä... :P

Tämän jälkeen astuin pelin ensimmäiseen kunnolliseen luolaan (en nimittäin käynyt Dark Cavessa), Union Caveen, jossa eteeni loikkasi pian ihastuttava pokemon, Sandshrew! Miten mä aina unohdan kyseisen poksun olemassaolon? Se on vielä niin upea! :) Olin harkinnut tiimiini Donphania, mutta toisaalta en tykkää ottaa tiimiin pokemoneja joita mulla on jo ollut joskus aiemmin tiimissä. Muussa tapauksessa olisin pyydystänyt varmaan tiimin täyteen Woopereita! xD

Niinpä päätin toimia spontaanisti, ja otinkin Ground-pokemoniksi Sandshrewin! Aww, se tuntuu nyt tosi hyvältä päätökseltä, koska se on niin söpöööhhh.. :D Miksen mä ole tajunnut aiemmin miten paljon tykkään Sandshrewista?


Anyway... Union Caven jälkeen tulin sateiselle Routelle, jossa tajusin jumittaneeni silloin kauan sitten SoulSilverissä!! Muistan sen paikan niin hyvin! Tiedän tasan mitä kaikkia pokemoneja siinä luolan suulla olevasta puskasta tulee, koska pyörin siellä silloin niin kauan Chikoritani kanssa. :P Ainakin Ekans, Rattata ja Hoppip kuuluvat pusikon asukkeihin. Skippasin pusikon nopeasti ja saavutin seuraavan kaupugin, Azalea Townin! Se oli ihan söpö pikku paikka. Ainakin siellä oli kiva musiikki. :3

Kävin heti tapaamassa pokepalloja valmistavaa Kurtia, ja seurasin häntä kaupungin laidalla olevaan kaivoon, Slowpoke Welliin. Rakettiryhmä sietäisi saada selkäänsä kun menee tekemään jotain niin kamalaa, kuin katkomaan viattomien pokemonien häntiä! D: Onneksi mä rökitin ne helposti ja Sandshrewkin sai samalla loistavaa treeniä tulevaa saliottelua varten. ;)

Kiitokseksi auttamisestaan (vaikka MINÄ tein kyllä kaiken työn), Kurt pyysi minua antamaan jonkun keräämäni Apricornin hänelle, jotta vanhus voi tehdä siitä pokepallon. Jätin sinne muistaakseni keltaisen Apricornin ...mulla ei ole kyllä mitään hajua mikä pallo siitä tulee. :P
Muistan tosi hyvin sen Anime-jakson, jossa Ash porukoineen valmistaa Kurtin kanssa pokepalloja. Tämä Johto-alueella pelaaminen on oikeasti tosi kivaa, kun koko ajan joka paikasta tulvii kauheasti nostalgiaa. Seurasin pienenä tosi aktiivisesti Animen Johto-kautta, joten kaikki ihanat muistot palautuu mieleen pelatessa. Aww... :3

Ensi kerralla suuntaan sitten Bugsyn ötökkä-salille. ;) Tässä vielä tiimini nykyinen tilanne:

 

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sandshrew on kyllä kiva pokemon. Ja Sandslashkin on upea! :)
      Mä yritin antaa sille Kurtille monta pokepalloa samaan aikaan, mutta ei se kyllä ottanut niitä. Outoa. Yksi kerrallaan sitten... :/

      Poista