maanantai 11. elokuuta 2014

Pokemon HeartGold: Ensimmäinen Shiny!

Jee jee tänään oli hieno päivä! :D Aloitin pelaamisen menemällä seuraavalle salille. En meinannut voittaa sitä heti, koska Bugsyn Scyther oli niin vahva, mutta onneksi Quilava sai näytettyä sille kuka on paras. :D Miten musta tuntuu että nämä Johton salit on jotenkin vaikeampia kuin yleensä? Ei mulla nimittäin yleensä ole hirveästi mitään vaikeuksia salien kanssa, mutta nämä ovat molemmat olleet aika hankalia. Ei ihme etten aikoinaan päässyt näitä silloin SoulSilverissä, kun ei meinaa nytkään onnistua...

Salin jälkeen lähdin nostamaan Sandshrewin leveleitä ylöspäin Route 33 puskassa jolloin tapahtui jotakin mahtavaa! Nimittäin kohtasin elämäni ensimmäisen Shinyn!! Yaaayyy! :D Olen pelannut pokemonia vaikka kuinka monta vuotta, mutten ole koskaan kohdannut Shinya mikä on aina harmittanut hieman. Mutta nyt pensaasta loikkasi melkein heti esiin Shiny Hoppip!


Aww, se oli niin söpö vihreänä! :D Pyydystin sen heti, mutten aio kuitenkaan pitää sitä tiimissäni. Hoppip-parka joutuu tietokoneelle, koska vaikka se onkin ihan söpö niin... ääähh jotenkin en pidä siitä tarpeeksi. Ajattelin aina että jos saan joskus Shinyn pokemonin, niin pidän sen tiimissä vaikka kyseessä olisi Rattata! En kuitenkaan halua Hoppipia, vaikka se onkin upeaaahhh. :D Voi että oikeesti... Mä olen odottanut ekaa Shinyani niin kauan. Vihdoinkin se tapahtui! Mä puhun tästä vielä vuosia eteenpäin, koska sellainen mä olen: innostun erittäin herkästi pienistäkin asioista. Hahah. xD

No mutta, jatketaan nyt kuitenkin itse asiaa... Shinyn napattuani jatkoin Sandshrewin kouluttamista. Se on nyt suunnilleen samalla tasolla muiden kanssa. Kävin sen jälkeen Ilex Forestissa, jossa mun piti pyydystää Farfetch'dejä jollekin ihme tyypille. Kiitokseksi työstäni sain Cutin, jonka ansiosta pääsen liikkumaan eteenpäin.

En kuitenkaan jatka matkaani ihan vielä, koska joudun odottamaan että Kurt saa mun pokepalloni valmiiksi. Pyydystän sillä pallolla nimittäin Ilex Forestista tiimin seuraavan pokemonin. Tajusin että mä saan tiimini kokoon tosi nopeasti tässä HeartGoldissa. Pian Ilex Forestin jälkeen saan nimittäin jo tiimin viidennenkin pokemonin! En ole ikinä kasannut tiimiä näin nopeasti näin alussa peliä. Mutta mikäpä siinä... Vaihtelu virkistää! ;)

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, kiva kuulla! ;) Hah, en pidä Rattatasta oikein yhtään! Oli kuinka hyvä tahansa. :D

      Niinpä tosiaan!! Hyvä kun huomautit siitä! Ottelin häntä vastaan itse asiassa jo kauan sitten ennen salia, mutta unohdin kokonaan mainita siitä. Seuraavassa postauksessa sitten! ;)

      Poista