torstai 16. tammikuuta 2014

Pokemon White 2: Tranquill vai Tynamo?

Tänään kun aloin pelata, suuntasin sitten heti sitten Pokemon World Tournamenttin. Siellä oli ihan kiva otella vähän hankalimpiakin trainereita vastaan, mutta loppujen lopuksi en ollut siellä hirveän kauan. Ehkä olisi pitänyt otella siellä vähän enemmän...

Sen jälkeen rökitin Team Plasman jollain laivalla Cherenin ja Taavin kanssa, jonka jälkeen jatkoin matkaa Route 6:lle. Siellä mun eteeni loikkasi Cobalion joka tietenkin luikki heti karkuun, mutta mulle tuli pieni hinku saada se. :3 En kuitenkaan halua mitään legendaarisia pokemoneja tähän tiimiin.

Jatkoin matkaani sieltä Routelta takaisin Chargestone Caveen, ja arvatkaa vaan mikä tuli heti vastaan? No Drilbur tietenkin! Kun mä etenin siellä luolassa, niin niitä tuli vastaan ihan koko ajan! Voi kun se olisi ollut näin helppoa aikaisemminkin. :D Oma Drilburini, Heini, kehittyi matkan aikana paljon, ja se muuttuikin aika nopeasti Excadrilliksi.

Törmäsin siellä luolassa myös pian Tynamoon, joka on musta oikeastaan aika kiva pokemon. Sen enempää ajattelematta nappasin sen tiimiini, ja nimesin sen Muikuksi. Hassua että sen jälkeen törmäsin vielä kahteen Tynamoon heti uudestaan, vaikka niiden ilmestymisprosentti on jotain 2. Miksi mä törmäilin kaikkiin kivoihin ja harvinaisiin pokemoneihin koko ajan tällä pelikerralla? :D

No mutta, mulle tuli sitten pieni ongelma mun tiimini kanssa. Tai ei se varsinaisesti mikään ongelma ole, mutta mä en vaan osaa tehdä päätöstä. Olen nimittäin huomannut tässä matkan aikana, ettei mun Tranquill ole osoittautunut hirveän hyväksi pokemoniksi. Ajattelin sitten, että pidän tiimissä vain Tranquillin tai Tynamon, mutta mä en millään osaa päättää kumman! Mä olen jotenkin kiintynyt Tranquilliin, koska se on ollut mulla tiimissä jo niin kauan. Mutta toisaalta mä olen halunnut kokeilla Tynamoa tiimissä, ja sekin vaikuttaa tosi kivalta ja voimakkaalta pokemonilta (kunhan kehittyy).
Siispä mä annan teille, rakkaat lukijat, hieman päätösvaltaa tämän asian kanssa. Tänne ei hirveän moni laita kommentteja, mutta lukijoita on kuitenkin jonkin verran, niin ehkä te haluatte äänestää suosikkianne? :) Ja koska mun tiimissä on tosiaan vielä tilaa, niin en heitä kumpaakaan välttämättä ihan heti pois, vaan vasta sitten kun tiimi alkaa täyttyä.

Mä otan teidän äänenne huomioon tiimiä suunnitellessa. :) Toivotaan että edes muutama äänestää:

Kumpi saa jäädä tiimiin
  
pollcode.com free polls 

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mutta ainahan mä voin tarvittaessa ottaa Tranquillin väliaikaisesti tiimiin ja lentää sillä johonkin jos tarvitsee. Joo, Eelektrossilla ei tosiaan ole heikkouksia mikä on kyllä kivaa. :D

      Poista
  2. Mä äänestin Tynamoa! Koska Tranquill on liian tylsä ja perinteinen. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyllä on. Saa nähdä kumman mä valitsen. :3

      Poista