torstai 16. tammikuuta 2014

Pokemon White 2: Drilburin etsintää

Driftveil Gymin läpäistyäni, mua kehotettiin osallistumaan johonkin suureen ja hienoon Pokemon World Tournamenttiin. Mutta meikäläinenhän on niin tylsä, että otin vaan hatkat ja jatkoin matkaani seuraavalle Routelle. :D

Voitettuani sen kaikki trainerit, saavuin viimein Chargestone Caveen, josta mulla oli kauhea hinku saada se ihana Drilbur! Pelkäsin että joudun käydä ostamassa Driftveil Citystä joku sata Max Repeliä, ennen kun löytäisin Drilburrin, mutta kerrankin onni suosi mua ja löysin sellaisen kolmannesta hiekkakasasta johon astuin! :D Ja kaiken lisäksi se oli heti haluamani tyttö! Hoorayy!
Annoin sen nimeksi jostain syystä Heini. Heini on nyt paljon muita pokemoneja alempana leveleissä, mutta ei se haittaa. Pianhan se siitä nousee Exp. Sharen avulla. :)

Jatkoin matkaani sitten luolassa eteenpäin, kunnes Bianca ja joku rakennusmies tukkivat mun matkani. Hetken mietin että mitäköhän tässä välissä pitää tehdä, jotta pääsisin eteenpäin, mutta keksin sen melkein heti. Mun on pakko palata Driftveil Cityyn ja osallistua siihen himputin Tournamenttiin! No, mikäpäs siinä. Toivotaan että se on kiva paikka, ja että mun pokemonien levelit nousee paljon siellä ollessa. :)

Tässä pitkästä aikaa mun tiimini tämänhetkinen tilanne:

Kaikki kehittyvät oikeastaan aika pian!

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuo Tournamentti oli kyllä ihan hauska. :) Ja sieltä saa paljon kaikkea hyvää kamaa pokemoneille, ja sitten noita TM:miä.

      No ihan hyvä ettet sitten kirjottanut, niin sain pyydystettyä tuon Drilburin ennen sitä Tournamenttia. :D Se on kehittynyt nyt tosi hyvin, ja onkin jo Excadrill.

      Poista