sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Pokemon White 2: Driftveil Gym

Kamalat Emolgat voitettuani, jatkoin matkaa kohti Driftveil Cityä. Siinä matkan aikana ottelin paljon trainereiden kanssa, ja pääsin myös kokemaan ensimmäisen Triple Battleni, sekä Rotation Battleni. Ne olivat kyllä ihan hauskoja tapoja otella. :) Olen aina pitänyt tosi paljon Tag Battleista, ja mun mielestä niitä ei tule tarpeeksi usein. Tuntuu että yhdessä Pokemon pelissä on joku viisi Tag Battlea, ja kaikki muut ovat ihan tavallisia...

Tulin sitten kuitenkin Driftveil Cityyn, jossa hieman pyörittyäni löysin entisten Team Plasman jäsenten piilopaikan. Siellä oleva vanha mies antoi mulle Zoruan, ja otin sen kiltisti vastaan vaikken kamalasti välitäkään kyseisestä pokemonista. Heitin sen ilkeästi tietokoneelle, enkä varmaankaan tule käyttämään sitä ollenkaan. En vaan tykkää Zoruasta, saati sitten Zoroarkista... :S


Menin sen jälkeen Gymille, jonka mä voitin melkein heti. Servine hoiteli kaikki Ground-pokemonit vallan mainiosti tieltä pois. :) Mä tykkäsin tosi kovasti siitä salissa olevasta pimeästä sokkelosta, vaikka yleensä mä inhoan kaikkia sokkeloita ennen Gym Leaderin luokse pääsyä... Mutta tässä salissa se sokkelo oli jotenkin tosi yksinkertainen ja hauska. :3

Seuraavaksi mä lähdenkin eteenpäin kohti Chargestone Cavea, josta mä toivottavasti saisin nyt sen mun haluamani Drilburrin. Ihan kateeksi kävi kun siellä Gymillä tosi monella oli se! Ääähh... D:

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Team Plasman jakautuminen on kyllä ihan hauska idea. Saa nähdä mitä siitä seuraa. :D Myös mulle Gym tosiaan oli ihan helppo. Ja sun tiimisi kuulostaa muuten hienolta! Steelix on kyllä kiva pokemon. ;)

    VastaaPoista