torstai 12. joulukuuta 2013

Pokemon White 2: Emolgat hautaan 2.0

Aavikon halki matkattuani, saavuin viimein Nimbasa Cityyn. Mulla on sieltä kauheita muistoja, enkä tykännyt yhtään siitä mitä oli tulossa. Elesa ja sen Emolgat ovat vainonneet mua koko tämän ajan, mutta tällä kertaa halusin pärjätä niitä vastaan ja rökittää ne heti kättelyssä!

...Mutta ennen kun pääsin salille, tein vähän muuta. Ensiksi ottelin Emmetiä ja Ingoa vastaan jonkun random kouluttajan kanssa. Sen jälkeen kävin kaupungin maailmanpyörässä, jossa joku rokkari esitti mulle kauniin kappaleen. Tunnelma oli ehkä vähän liian romanttinen siellä laitteen kyydissä... o_o


No mutta, lähdin sitten haastamaan Elesaa, ja arvatkaa vaan hävisinkö heti? ...Kyllä vain. :P Mutta mähän en siitä lannistunut, vaan menin Route 16. ottelemeen trainereiden kanssa, ja samalla nostamaan poksujeni leveleitä. Siellä sain harjotella ottelemista myös muiden Emolgoiden kanssa. :P Sen jälkeen menin takaisin gymille, ja voi kauhia miten stressaava se ottelu oli!

Mä eläydyn peleihin niin voimallisesti, että kuvittelin oikeasti itseni sinne ihmismassan eteen seisomaan kirkkaiden valojen alle. Ihmiset hurrasivat ja typerä Emolga sähkötti mun Servine-raukkaani. Mutta mä vaan jatkoin potionien turvin ja ajattelin, että tällä kertaa mä näytän Elesalle kuka täällä on oikein Pokemonmestari! xD

Emolgat hautaan!
Kyllä mä sen sitten voitin toisella kerralla, vaikka täpärälle se kyllä meni. In your face, Elesa!! xD Olisin oikeasti halunnut halata mun sinnikästä Servineäni kaiken sen Zebstrikan sähkötyksen jälkeen. :D Meneekö tää teksti vähän yli? Ei ehkä pitäisi kirjottaa näin myöhään yöllä.

Neljäs merkki taskussani mä kuitenkin jatkoin ylpeänä matkaa. Mä muuten ajattelin kehittää Growlithen Arcanineksi ehkä tasolla 33, jolloin se ehtii oppia Arcaninena ExtremeSpeedin. Se vaikuttaa nimittäin kivalta iskulta. :P


2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hahah! Meillä oli kotona pieni hätätilanne, jonka vuoksi mä en voinut mennä nukkumaan. Olin yksin kotona, ja mun piti odottaa että mun vanhemmat tulee kotiin konsertista. En nyt mene mihinkään yksityiskohtiin, mutta jonkun oli pakko olla silloin hereillä, vaikka kello olikin vähän yli kaksi aamulla. Päätin sitten aikani kuluksi pelata pokemonia ja kirjotella siitä blogiin. :D

    Vastaisku todellakin. Emolgat ansaitsivat sen. xD Oi kiitos vinkistä! En tajunnutkaan että sen isku-jutun kanssa voi tehdä myös noin. Täytyypä kehittää Growlithe sitten vasta tasolla 34.

    VastaaPoista